Blacy Smiley - Silly

Friday, November 21, 2008

WAJIB BACA!!!!!!!!


Cuma untuk hiburan semata mata - tidak ada kena mengena pada yang hidup atau mati.


1. "Kenapa lelaki perlu beristeri tiga...."

jawapannya kerana :

kerana kalau kawin satu isONE
kalau kawin dua isTWO
kalau kawin tiga barulah isTERI.....


2. SENYUM pd orang tua tanda syg.
SENYUM pd kanak2 tanda kasih.
SENYUM pd kekasih tanda cinta.
SENYUM depan telefon tanda gila,
masih SENYUM lg...mmg sah GILA!


3. " Manusia jatuh CinTa??Tak heran..."
Kuda makan RuMpuT?? Tak aneh...
MONYET pandai picit TETIKUS?? HEBAT!!!! ( MOUSE )
MASIH PICIT??
LUAR BIASA!!!!


4. "Cinta..ibarat kentut..."
makin dipendam makin gelisah...
bila di lepaskan .......
ahhhhhhh lega rasanya.......

5.Aku trpaku dek renungan matamu,
hatiku tertanya2, BENARKAH ini?
nafas ku terthn, kau tunduk SEGAN..
lalu ku bertanya, "kau..kentutkan?"


6. "... bila hidupmu dlm kegelapan, "
maka berdoalah; dan
apabila selesai berdoa, jika
kegelapan masih
mengelilingimu
maka bayarlah
bil elektrikmu...................

hehe...no 1 tu mcm x sesuai utk frodo...nanti dia ckp kita sokong plak dia....

6 comments:

fecca said...

betullah "madu ku".... NO.1 TAK SESUAI utk FRODO... TETAPI FRODO SESUAI utk NO.4... kehkehkeh~~ hal ini boleh dirujuk kembali melalui "mushaf frodo" pd "sesi soal-jawab-sendirik" beliau kt "page": http://breakingtherulez.blogspot.com/
yg berbunyi:

"5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
- Ya, sedang dilamun chenta. Nak tawen ajer rasanya ... ngeh ngeh ngeh ngeh ..."

muahahahahahaha~~~

p/s: to frodo, maaplah atas "kenakalan manja" "dinda2" di cni... kehkehkeh~~

*THUMBS UP*

BuDakHutaN said...

ahaks... budkahutan suka yang no 6...hahaha... kantoies!

fyena said...

hohoho...ko lupa bayar bil letrik ya budak hutan......kantoi la plak...nanti ko ajar aku cm ne nak tambah blog bg chantek mcm ko punya ya...aku nak rampas award ko tu..........hahahahaha

sue onn said...

wah fyena dah pandai dah...berseloka yer..gud job dear..

hidup kena ceria..adakalanya kentut juga membuat kita bergelak ketawa w/pun baunya menyesakkan nafas seketika

OsHeYaNnE said...

ha ha haaaa

pinatttt

lawak lah tuuu
tp pasal kentut dan cinta da betul nya ha haaa
kentut klu lama dithn sekali lepas org lain yg sakit idung
he heeee

Anonymous said...

COMMENT NO.1...
Tiada seorang perempuan pun di dunia ini yang mahu atau sanggup di madukan oleh suaminya.
Dan tiada seorang lelaki pun di dunia ini yang tidak mahu berpoligami.
Lelaki yang tidak mahu berpoligami atas alasan sayang pada isteri pertamanya,tidak mampu disudut ekonomi dll alasan adalah tergolong di antara lelaki yang tidak NORMAL...so org pompuan kena terima hakikat ni.
Persoalannya...
Mahukah anda terima suami yang tak normal???

Mencipta Masa Depan Anda Dari Masa Depan Bukan Dari Masa Silam

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Peristiwa Hari Ini Bermula Daripada Peristiwa Masa Lampau Dan Ianya Akan Berlanjutan Sehingga Kita Di Jemput Tuhan