Blacy Smiley - Silly

Saturday, October 17, 2009

what happen to me????

Rasanya sudah berkurun ku biarkan blog ni sepi, walaupun sepi itu indah...rasanya kalau diibaratkan rumah mungkin sudah usang dan penuh dengan sarang labah-labah....

Semenjak aku menyambung pelajaran aku sememangnya malas nak usik blog ni..tapi rindu jugak..hehehe~~~

banyak benda yang berlaku sepanjang blog ini menyepi...bulan ni je aku dah mula sibuk dengan aktiviti-aktiviti u....

awal bulan aku mengikuti program indahnya desa kat kampung sungai sarang buaya, di Semerah, Muar....memang menarik...keluarga angkat yang menjaga kami pun semua nya baik2 belaka...Asyik makan je....balik umah je makanan dah terhidang..(yelah klu kat asrama blek umah mana ada org sedia makanan....nak2 kena beli..makan pun skali sehari je~~~)program 3 hari 2 malam tu di isikan dengan lawatan ke pusat kraftangan tempurung kelapa, kolam air panas, persembahan penduduk kampung...sepatutnya kami di bawa ke ladang kelapa sawit dan getah untuk mengalami sendiri pengalaman menoreh getah dan mengambil kelapa sawit tetapi agak malang kerana hujan....tapi aktiviti yang paling memberi makna paling dalam ialah apabila kami memasak bersama-sama penduduk kampung dan memberi kan motivasi untuk pelajar-pelajar tingkatan 5 dan 6.....pengalaman~~~~~




9-10/10/2009 pula join plak eksplorasi gua tempurung...wah..memang enjoy r...habis basah satu badan masuk gua...kena merangkak,meniarap, mengelongsor, masuk lubang yang kecik...semua nya best walaupun penat.....ajk kelab kembara pun sporting2 dan turut serta dalam explorasi tersebut....harap2 ada lagi program akan datang..insyaAllah akan join....korg tgk la ye picture ni...x reti nk gambar kan cm ne...





No comments:

Mencipta Masa Depan Anda Dari Masa Depan Bukan Dari Masa Silam

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Peristiwa Hari Ini Bermula Daripada Peristiwa Masa Lampau Dan Ianya Akan Berlanjutan Sehingga Kita Di Jemput Tuhan